Lectia de viata nr. 2

Questions

Nu inceta sa(-ti) pui intrebari.

Imi amintesc uneori de mine stand pe umerii tatei sau mergand de mana cu mama si interesandu-ma de diferite lucruri. Imi amintesc de asemenea incantarea din vocile lor incercand sa-mi explice pe cat de simplu posibil pentru ca eu sa inteleg. Daca nu reuseau, eu puneam si mai multe intrebari pana cand lucrurile deveneau clare sau macar primeam un raspuns satisfacator.

Mi-e dor de mine cea curioasa si care-si tinea ochii larg deschisi catre minunatiile lumii. Atunci stiu ca e momentul sa fac o pauza, sa reflectez, si sa pun semne de intrebare gandurilor si sentimentelor mele. Pe masura ce trece timpul, devenim autosuficienti, crezand ca le-am vazut pe toate. Stire bomba: nu le-am vazut. Avem nevoie sa continuam a pune intrebari bune, poate chiar mai mult decat a primi raspunsuri, pana in ultima zi a vietii noastre.

Leave a comment