Ziua 289

Am auzit recent o fraza care nu-mi era necunoscuta: ‘Daca nu ma iubesti, renunta la mine’. Am stat un timp sa ma gandesc la ce inseamna de fapt. M-am gandit la toti cei de care m-am agatat in viata din obisnuinta sau din teama de schimbare sau de necunoscut. M-am gandit la multele feluri prin care ii ‘legam’ pe ceilalti de noi – fizic, mental sau spiritual.

Poate ca nu ar trebui sa facem asta, sa tinem oamenii langa noi, doar pentru ca putem. Daca nu (mai) iubim pe cineva, ar trebui sa lasam pe altcineva sa il/o iubeasca.

Fiecare are dreptul sa iubeasca SI sa fie iubit.

142191021045208

Leave a Reply

