Si da-ne noua zambetul cel de toate zilele

Ieri dimineata am aflat ca pe 7 octombrie se sarbatoreste Ziua Internationala a Zambetului. Simplul gand ca avem nevoie sa desemnam o zi pentru asta m-a facut sa…zambesc.

Intreaga zi am continuat sa am motive sa zambesc.

De exemplu:

Pe cand conduceam spre serviciu, era o masina langa mine la un semafor – nimic neobisnuit ati putea spune. Numai ca persoana aflata pe scaunul pasagerului a inceput sa faca niste strambaturi catre mine atat de haioase, incat nu m-am putut abtine sa nu izbucnesc in ras instantaneu. S-a pus verde, asa ca a trebuit sa plec, insa m-am gandit ca m-as fi strambat si eu la el inapoi daca as fi avut timp. Aceasta mostra de nebunie pe care un adult a fost dispus sa o imparta cu niste straini in trafic mi-a facut ziua frumoasa.

Si inca unul:

La sfarsitul zilei, pe cand ma indreptam spre casa, am condus pe langa o statie de autobuz unde un grup de fete faceau cu mana si strigau pline de veselie catre masinile ce treceau pe acolo. Astfel, ziua mea grea de lucru a inceput si s-a incheiat cu rasete.

Mergand la culcare, m-am tot gandit, chiar avem nevoie de o zi speciala pentru a zambi, a rade, a ne simti bine, a-i inveseli pe altii si nu in ultimul rand pentru a fi nebuni (in sens pozitiv)? Nu sunt toate acestea esentiale in viata noastra, precum painea si apa? Exista in noi o resursa inepuizabila, utilizata insuficient, pe care ar trebui sa o scoatem la suprafata in fiecare zi. Am zambit si am cazut intr-un vis in care eram inconjurata de feţe zambitoare – a fost incredibil!

Asa ca, incepeti-va ziua zambind si aceea va fi o zi buna. Zi dupa zi dupa zi.

Zambiti va rog 🙂

smile-kingofwallpaperscom

kingsofwallpaper.com

Leave a Reply

