Ziua 134

FB_IMG_1463161436358

Mi-e dor de o plimbare mana-n mana pe malul marii.

Mi-e dor sa stam intinsi pe iarba, tinandu-ne de mana sub cerul instelat.

Mi-e dor sa privim lumea din varful muntelui cu mainile impreunate ridicate in sus in semn de bucurie.

Mi-e dor sa ne spunem povesti la gura focului, cu mainile lipite de ceasca fierbinte de ceai.

Mi-e dor de mainile tale pe trupul meu.

Mi-e dor… [*]


[*] Ziua de 13 mai este propusa sa devina Ziua Internationala a Dorului

Leave a Reply

