Ziua 28

Earth-Sun

Am citit despre sunetele pe care le scoate Pamantul cand este lovit de vantul solar. Se spune ca acea mangaiere a Soarelui are puteri vindecatoare pentru planeta.

Am ascultat Cantecul Pamantului si mi s-a parut a fi o melodie linistitoare. Asa este si vocea ta pentru mine. E o incantare pentru suflet sa te ascult cum ma alinti.

Mi se strange inima la gandul zilei in care vocea ta va susura in alte urechi cuvinte de dragoste. Nu stiu ce voi face in lipsa acestui medicament, fara de care as putea atat de usor ramane.

Cred ca am sa te inregistrez.


Cantecul Pamantului – sursa neverificata de pe Internet; accesarea se face pe pe propriul risc si pe propria raspundere

Leave a Reply

