Ziua 7

Am incredere din ce in ce mai putin in memoria mea.

Sunt zile in care realizez ca nu imi amintesc ce am facut in ziua precedenta, ca sa nu mai vorbesc de lucruri intamplate cu saptamani, luni sau ani in urma. O fi din pricina ca zilele seamana atat de mult una cu alta. Ori pentru ca uitarea e un mecanism firesc de aparare al creierului pentru a face fata fluxului de informatii. Sau am nevoie sa fiu mai prezenta in viata mea…

Si totusi, cautand prin trecut, din cand in cand se iveste cate o amintire atat de vie, incat pare a se intampla in timp real. Astazi mi-a venit in minte o zi, cand te-ai trezit inainte de a suna alarma, pe care stiai cat o urasc, si ai dezactivat-o. In dimineata aceea m-am desteptat in sunetul uneia dintre piesele mele clasice preferate. Cu un simplu gest, pentru care iti sunt recunoscatoare, ai facut ca acea intreaga zi sa-mi ramana in memorie.

Poate ca totusi stocam clipele pretioase nu in creier, ci intr-un loc necunoscut din noi si le pastram intacte pentru a ne ajuta sa intampinam fiecare zi cu incredere.

Morning Mood – Edvard Grieg

Leave a Reply

