Ziua 1

Anul Nou. Un nou inceput.

Nu stiu ce incep, in afara de obisnuinta de a fi fara tine in rutina vietii de zi cu zi. Caci altfel esti cu mine mereu, nu mai e cale de intoarcere. Decat daca ar exista chirurgi atat de priceputi incat sa taie din suflet, nu din carne. Dar apoi, presupunand ca mi-ar localiza sufletul, de unde ar taia, unde te afli tu in sufletul meu?

Eu te simt pretutindeni. Probabil ca atunci cand sufletele noastre s-au atins, mi te-ai imprimat pe al meu precum foaia prospat scrisa cu cerneala pe sugativa. Uite, aici langa inima e un “I”, de la iubirea ce am simtit-o venind dinspre tine din prima clipa, undeva mai jos, pe pantece am un “E” de la emotie sau poate ca e un “F” de la fluturii ce frematau in mine la vederea ta, pe buze am un “S” de la miile de sarutari pe care mi le-ai dat, iar in ochi un “B” de la bucurie si un “Z” de la zambet.

Un intreg alfabet am in mine, iar in fiecare litera e si o parte din tine.

Alphabet

4 thoughts on “Ziua 1

Leave a Reply

