Un an amestecat

Daca ar fi sa aleg un singur cuvant pentru a descrie anul ce se incheie azi, acesta ar fi – “amestecat”. Ca un cocktail.

Am avut parte de bucurii imense, dar si de pierderi enorme, pe scala mea de masura. Pentru altcineva, si unele si celelalte ar putea parea nesemnificative, dar eu asa le-am simtit. Pe fiecare din ele am acum a le procesa si a le aseza la locul potrivit in propria mea poveste de viata.

Ni se recomanda sa practicam gratitudinea pentru tot ce primim ca experienta. Incerc constant sa fac asta, dar sa stiti ca nu-mi reuseste mereu. Unele lucruri chiar nu voiam sa mi se intample. De unii oameni mai aveam nevoie.

Anul acesta am simtit pentru prima data din copilarie nevoia de a ma ascunde undeva intr-o scorbura de copac, si acolo, nevazuta de nimeni, sa-mi plang pierderile si esecurile. Bine, ar fi trebuit sa fie o scorbura suficient de mare incat sa-mi incapa fundul marimea 40 (sau poate totusi 38?), dar asta e o alta poveste, mama natura e darnica in posibilitati…

Daca nu am facut-o este pentru ca am inteles ca lectiile pot fi invatate si altfel decat prin lacrimi si regrete. Si anume prin transformarea in altceva, poate in ceva cu totul si cu totul nou. De exemplu, intr-un blog pestrit care sa cuprinda intreaga varietate de idei literare ce imi trec prin cap 🙂

Castigul anului este abilitatea de a incerca drumuri nebatute, de a intampina necunoscutul cu mai multa deschidere si curaj. Iar pentru aceasta, sunt profund recunoscatoare.

Amestecul de anul acesta a fost bun.

Rainbow drink

One thought on “Un an amestecat

Leave a Reply

